Nevíte jak začít? Vyzkoušejte jednoruční neoprenové činky!

Napsal Michaela Brázdilová. Posted in Cvičení

Na cvičení je nejtěžší vůbec začít. Hlavně, pokud chcete přeskočit cvičení s vlastní váhou a rovnou se pustit do činek. S tím jsou ale různé problémy. Nejčastější je ten, že činky jsou jenom v posilovně a na to není ani čas, ani peníze. Činky si ale můžete pořídit i domů. Pořád máte v hlavě ten problém s penězmi? Tak pozor, super začátečnické činky totiž můžete pořídit docela levně. Zkuste neopren!

Břišáky snadno a rychle

Napsal Michaela Brázdilová. Posted in Cvičení

Chcete dosáhnout vytouženého těla, takového jaké měly antické ideály, ale za boha nemůžete tohoto cíle dosáhnout? V tomto článku si popíšeme ty nejzákladnější věci, které musíte splňovat, abyste dosáhli těla, které chcete.

Proč je při cvičení důležité mít správně sestavený jídelníček?

Napsal Michaela Brázdilová. Posted in Cvičení

Fitness je sport, který má vícero podob. Někdo cvičí, protože chce zhubnout, jiný chce rýsovat svaly a další se snaží udržet se ve stávajícím stavu.

Fitness výživa musí být upravena na míru tomu, čeho chceme dosáhnout. Asi je vám jasné, že pokud chce někdo zhubnout, nemůže jíst to samé, co člověk, který chce přibrat nebo zvýšit podíl svalové hmoty. Přesto ale neplatí to, že čím méně toho člověk, co chce zhubnout sní, tak o tolik více zhubne.

 

U hubnutí je důležité mít po cvičení dostatek bílkovin, aby si tělo nebralo energii ze svalů, ale z tuku. Bílkovin ale nesmí mít ani příliš, protože cílem není nárust hmoty, ale redukce tuku.

Je rozdíl mezi gainerem a proteinem?

Napsal Michaela Brázdilová. Posted in Cvičení

Ti z vás, kteří cvičí a pojídají fitness výživu řadu let, prosím opusťte tento článek, než se rozčílíte, že o tom vůbec píšeme. Ne každý ale ví, že je rozdíl mezi gainerem a proteinem.

Proteiny mají více bílkovin než sacharidů a procentuální zastoupení bílkoviny vyjadřuje většinou číslice v názvu daného proteinu.Nenechte se ale napálit stovkou na obale, protože 100% protein být nikdy nemůže.
Gainery mají bílkovin méně než sacharidů. Gainery se užívají hlavně po tréninku kvůli rychlému doplnění díky velkému množství sacharidů. Protein je na rozdíl od gaineru vhodné užívat až nejdříve 1 hodinu po tréninku, ten je totiž pro růst svalů.